فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ در نمایشگاه بازی توکیو حضور یافت و با طرفداران و رسانههای مختلف دیدار کرد. رسانه Game Watch مصاحبهای با اسپنسر انجام داده و در مورد مسائل مختلف از وی سؤال پرسیدهاند. اسپنسر تائید کرد که افزایش قیمت ایکس باکس گیم پس غیرقابل اجتناب است و در آینده این اتفاق رخ خواهد داد. وی از ساخت چند بازی معرفینشده توسط استودیوهای ژاپنی صحبت کرد.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید.
مدیر ایکسباکس در مصاحبه به موفقیت بازی Starfield اشاره کرد. او اذعان کرد که وضعیت سرویس گیم پس بعد از انتشار استارفیلد عالی شده است و اینکه فورتزا موتور اسپرت میتواند به افزایش کاربران کمک زیادی کند. هدف مایکروسافت افزایش مداوم تعدادی مشترکان سرویس اشتراکی است و از آنجایی که بازیهای تازه به این سرویس راه پیدا میکنند، افزایش قیمت گیم پس با توجه به شرایط فعلی، غیرقابل اجتناب است.
اسپنسر در مورد احتمال افزایش قیمت گیم پس گفت: «در حال حاضر میلیونها نفر مشترک گیم پس داریم که از وضعیت سرویس راضی هستند. اگرچه هدف اصلی ما ارزش بخشیدن به آن است، فکر میکنم افزایش قیمت غیرقابل اجتناب است و قیمت در آینده بیشتر خواهد شد. ما بهتازگی قیمت را بالا بردهایم، اما این تصمیم پس از بررسی دقیق گرفته شد. باور داریم که اگر قیمت هم افزایش یابد، باید سرویسی ارزشمند و بهصرفه ارائه دهیم.»
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggle
افزایش قیمت گیم پس و ساخت بازیهای ژاپنی
قیمت گیم پس آلتیمت در اواخر ژوئن امسال از ماهانه پانزده دلار به 17 دلار افزایش یافت. با توجه به افزودن بازیهای اکتیویژن بلیزارد به این سرویس، احتمال افزایش دوباره قیمت وجود دارد. از آنجایی که کالاف دیوتیهای جدید روز عرضه برای گیم پس منتشر میشوند، بازگشت سرمایه باید صورت گیرد. اسپنسر در ادامه به استودیوهای ژاپنی اشاره کرد. او میگوید که مایکروسافت رابطه خوبی با بازیسازهای ژاپنی دارد و چند بازی معرفینشده قرار است برای ایکسباکس عرضه شوند. اسپنسر در مورد پروژههای تازه گفت:
قطعاً روی آنها حساب کنید. در واقع ما امسال Hi-Fi Rush را منتشر کردیم که بازی کوچکی بود و شاهکاری مانند Blue Dragon نبود، اما کیفیت ساخت عالی داشت. خالقان بازی ژاپنی همچنین بخشی از استودیوهای بازی مایکروسافت هستند و اگرچه چند بازی را داریم که نمیتوانم فعلاً معرفی کنم، اما با بازیسازهای ژاپنی برای توسعه عناوین جدی در حال همکاری هستیم.
اسپنسر تائید کرد که بازیهای انحصاری و شخص ثالث برای پلتفرم ایکسباکس از سوی استودیوهای ژاپنی در حال ساخت هستند. او قول داد که تعداد بازیهای ژاپنی را بیشتر کند. مایکروسافت در رویداد اخیر، انتشار بازی Like a Dragon Gaiden: Ishin و The Man Who Erased His Name را برای گیم پس تائید کرد و قرار است بازیهای فاینال فانتزی هم راهی پلتفرم ایکسباکس شوند. نظر شما در مورد ارزش اشتراک گیم پس چیست؟ آیا از بازیهای آن رضایت دارید؟
پیشنهادات زیر را از دست ندهید: