استودیو Aspyr تغییرات کلی ریمستر سه گانه Tomb Raider برای کنسولهای جدید را اعلام کرد. این کلکسیون جدید در شهریور ماه برای کنسولهای بازی نسل هشتم، نهم، سوییچ و کامپیوتر معرفی شد. این اثر یک ماه دیگر در دسترس علاقهمندان قرار میگیرد و طرفداران حال میتوانند در مورد محتوای بازی، اطلاعات مهم و تازهای کسب کنند.
توسعهدهنده مطلب تازهای در وبسایت رسمی پلیاستیشن منتشر کرده است. آنها نوشتهاند که حس و حال و ظاهر تازهای به سه بازی اول مجموعه تامب رایدر بخشیدهاند. سازنده باور دارد که گیمپلی یا روند این سه بازی جاودانه است و نیازی به تغییر آنچنان زیادی ندارد. آنها از سورس کد اولیه استفاده کردهاند و تکتک پرشها، رازها، معماها و دشمنان بازیهای اصلی را نگه داشتهاند و هیچ حذف محتوایی صورت نگرفته است. استودیو در ادامه به این نتیجه رسیده که باید ایدههای تازهای به بازی تزریق کند، اما این ایدهها چه بودهاند؟
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید.. |
سازندگان دو شیوه کنترل برای بازی در نظر گرفتهاند. اگر علاقهمند به آن کنترلهای تانک استایل کنسول پلیاستیشن 1 هستید، همچنان میتوانید از آن استفاده کنید. کنترلهای مدرن نیز بر اساس بازیهای اخیر لارا کرافت اضافه شده است که برای گیمرهای جدید سادهتر هستند. یکی از تغییرات مهم، افزودن میزان جان یا Health برای غولآخرها است. میزان جان یا خون دشمنان بزرگ بازی نمایش داده میشود تا جلوی آن روند خستهکننده بازیهای اصلی گرفته شود و بدانید که چه زمانی دشمن به هلاکت میرسد.
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggleتغییرات ریمستر بازی Tomb Raider
کیتهای خون که در بازی اصلی دوبعدی بودند، به شکل سهبعدی طراحی شدهاند. بیش از 200 تروفی پلیاستیشن مختلف در طی سه بازی وجود دارد که میتوانید برای کسب آنها تلاش کنید. حالت عکاسی ویژه و «سورپرایزهای» بیشتر نیز اضافه شده که هنگام انتشار بازی معرفی خواهند شد. اما گرافیک بازی و سبک هنری آن چه تغییری کرده است؟ استودیو سازنده میگوید که بزرگترین چالش و تغییرات در ریمستر سه گانه Tomb Raider مربوط به آرت و جلوههای بصری بازی است.
استودیو در مورد سبک طراحی هنری ریمستر تامب رایدر نوشت: «فلسفه ما در این مورد بسیار سرراست بود. میخواستیم که بازی دقیقاً مشابه تصور ذهنی شما به نظر بیاید. در پلیتستهای اولیه فهمیدیم که مسیر درستی را رفتهایم، زیرا تعدادی از تستکنندهها نمیدانستند که حالت گرافیک مدرن فعال شده یا غیرفعال است.» نورپردازی همزمان، امکان سوییچ بین گرافیک مدرن و قدیمی در هر نقطه گیمپلی، مدلهای کاراکتر، محیط و دشمنان جدید از جمله تغییرات بصری بازی است.



صحبتهای توسعهدهنده نشان میدهد که هیچ تغییر بزرگی در انیمیشنها ایجاد نشده و بلکه سیستم نورپردازی جدید در کنار مدل کاراکترهای تازه و بافتهای با وضوح بیشتر به کار رفته است. منتشر انتشار ریمستر Tomb Raider در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) برای کنسولهای بازی و کامپیوتر باشید.
پیشنهادات زیر را از دست ندهید: