یکی از قابلاعتمادترین افشاگرهای صنعت بازی از ثبت قرارداد انحصاری بین خالق بازی آساسینز کرید و شرکت ایکس باکس خبر داد. استودیو شخصی پاتریس دسیلتس، خالق بازی Assassin’s Creed در شهر مونترال کانادا فعالیت میکند و گزارش تازهای نشان میدهد که آنها مشغول ساخت یک اثر تراز اول و احتمالاً انحصاری برای پلتفرم بازی مایکروسافت هستند.
شرکت ایکسباکس در کنفرانس تابستانی از بازیهای بزرگی رونمایی کرد. عناوین انحصاری متعددی هم معرفی شدند و گفته میشود که چند بازی دیگر هم در نمایشگاه گیمزکام معرفی میشوند. مایکروسافت طبق شایعات با خالقان سری بتمن آرکهام همکاری کرده و سفارش ساخت یک بازی داستانی تراز اول را کرده است. افشاگر معروف به نام eXtas1s مدعی است که ایکس باکس توانسته با خالق آساسینز کرید نیز قراردادی ثبت کند و بودجهی ساخت یک بازی تراز اول را تأمین کند.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید.. |
استودیو Panache Digital Games توسط پاتریس دسیلتس تأسیس شده و همین باعث شد تا هیجان خبر بیشتر شود. اطلاعات زیادی از پروژه در حال ساخت فاش نشده است. میدانیم که تیم سازنده از آنریل انجین 5 استفاده میکند و همچنین توسعهدهندگان به دنبال یک ناشر بودهاند. آنها تصمیم گرفتهاند تا بازی را به مایکروسافت پیشنهاد کنند و آنها نیز قبول کردهاند. این بازی قرار است در سال 2026 آماده شود، اما امکان اینکه انتشار اثر به سال 2027 منتقل شود هم وجود دارد.
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggleبازی جدید خالق آساسینز کرید
بازی جدید خالق آساسینز کرید، مراحل ابتدایی تولید و توسعه را طی میکند و ممکن است زمان انتشار تغییر پیدا کند. واضح است که چند سالی تا عرضهی بازی فاصله داریم. ثبت قرارداد مشابه با خالقان بتمن آرکهام میتواند ناشی از سیاست جدید ایکس باکس باشد. مایکروسافت تصمیم گرفته تا با استودیوهای شخص ثالث بیشتری قرارداد ببندد و بازیهای انحصاری تولید کند. ممکن است قراردادهای مشابه با دیگر استودیوها نیز بسته شود. احتمال اینکه استودیو در نهایت به مالکیت ایکس باکس درآید هم وجود دارد.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا برای خرید لگو دخترانه به نوواتویز سربزنید.. |
پاتریس دسیلتس در عین حال از کهنهکارهای ویدیوگیم است. او بازی Assassin’s Creed را خلق کرد و سپس بازی Assassin’s Creed 2 و Brotherhood را کارگردانی کرد. وی از جمله مهرههای کلیدی تیم سازنده بازی شاهزاده پارسی: شنهای زمان بود. دسیلتس سال 2014 تصمیم به تأسیس استودیو شخصی گرفت. اولین بازی استودیو در سبک بقا به نام Ancestors: The Humankind Odyssey در سال 2019 منتشر شد و امتیازهای متوسطی دریافت کرد در نهایت نیز 1.5 میلیون نسخه از آن به فروش رفت.
استودیو پاناچه دیجیتال گیمز از سال 2019 تابهحال هیچ پروژهای معرفی نکرده است. به نظر میرسد که آنها در یافتن ناشر به مشکل خورده بودند و در نهایت، ایکس باکس از آنها حمایت کرده است. منتظر اطلاعات بیشتر در طی ماهها و احتمالاً سالهای آینده بمانید.
منبع: Tech4Gamers
مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید: