یکی از توسعهدهندههای سابق راکاستار گیمز که روی بازی رد دد ریدمپشن هم کار کرده است، معتقد است که بازی GTA 6 نیازمند یک نقشه کوچکتر اما پرجزئیاتتر است. طوری که بازیکنان بتوانند فعالیتهای بیشتری انجام دهند و اکثر نقشه خیابانهای خالی و بیجان نباشد. این توسعهدهنده در گفتگو با PCGAMESN امیدوار است که تغییرات رادیکالی در بازی جدید جی تی ای ببیند.
طرفداران بیصبرانه منتظر دریافت اطلاعات رسمی از سوی راکاستار گیمز هستند. تمامی تاریخهای شایعهشده اشتباه از آب درآمدند و بازی GTA VI قرار نیست این ماه معرفی شود. راکاستار گیمز در حال توسعه اثر است و هر زمان که لازم ببیند، آن را معرفی خواهد کرد. در عین حال آپدیتهای بازی GTA V ادامه دارند، اما از محتوای آنها کاسته شده است. تونی گاولند، کارمند سابق راکاستار گیمز که روی بازی Vice City Stories کار کرده، نظر مغایری با طرفداران بازی دارد.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید.
تونی گاولند در مورد نقشه GTA 6 گفت: «در مورد آنچه انتظارش را دارم، شخصاً دوست دارم که اندازه دنیای بازی اندکی کاهش پیدا کند. فکر میکنم نقشههای کوچکتر اما با جزئیات بیشتر باعث میشود تا آن حس مسیریابی خاطرهانگیز بازیهای قبلی زنده شود. تنها ویدیوهایی که دیدهام، چند تکه از همین کلیپهای لو رفته بود که خب سریعاً تماشای آنها را متوقف کردم. اینکه نتیجه زحمات سازندگان به شکل خام به دنیا نشان داده شد، فوقالعاده ناراحتکننده بود.»
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggleنظر توسعهدهنده سابق راکاستار در مورد نقشه GTA 6
جزئیات فاششده نشان میدهند که نقشه GTA 6 بزرگترین در نوع خود خواهد بود و انواع و اقسام فعالیتهای آبی نیز در دسترس است. موتور گرافیکی Rage 9 به راکاستار اجازه داده تا حرکت آب را به طرز دقیق طراحی کنند و بتوان موجسواری کرد و ورزشهای آبی انجام داد. در عین حال گفته میشود که نسخه کامپیوتر GTA VI دیرتر منتشر میشود. Tez2 از جمله اینسایدرهای مشهور راکاستار گیمز روز گذشته در فروم GTA نوشت که از چند منبع این خبر را شنیده است. او معتقد است که انتشار ضعیف بازی The Last of Us Part 1 برای کامپیوتر باعث شده تا راکاستار ترجیح دهد زمان بیشتری به توسعه بازی اختصاص دهد.
ویدیوهای فاششده جی تی ای 6 نشان داد که به شهر وایس سیتی مدرن سفر خواهیم کرد. این نقشه بر اساس میامی آمریکا طراحی شده است. گاولند در این مورد گفت: «وقتی Liberty City Stories را تمام کردیم، هیجان زیادی بین اعضای تیم برای کار روی وایس سیتی وجود داشت. دلیل این بود که وایس سیتی حس و حال دهه هشتاد و خاطرات کودکی بازیکنان را زنده میکرد. همچنین نقشه بازی عالی بود و طوری طراحی شده بود که تمامی نقاط شهر را خیلی ساده پیدا کنید.»
یکی از ویژگیهای بازیهای قبلی راکاستار گیمز، شناخت کامل نقشه بود. این ویژگی در بازی GTA V و به دلیل وسعت نقشه کمرنگ شد. نظر شما چیست؟ آیا نقشه بازی GTA 6 باید کوچک و پر جزئیات باشد یا همین روند فعلی ادامه یابد؟
پیشنهادات زیر را از دست ندهید: