اخبار

اولین ویدیو از هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

اولین ویدیو از هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

شخصیت هوملندر از سری کمیک‌ها و سریال The Boys یکی از شخصیت‌های مهمان Mortal Kombat 1 است که اخیرا ویدیویی از حضور او در بازی منتشر شد. اد بون، خالق و کارگردان سری مرتال کامبت در توییتر خود یک ویدیوی کوتاه از حضور هوملندر در بازی منتشر کرد و قول داد که به‌زودی محتوای جدید درکنار این شخصیت به بازی اضافه خواهد شد.

سرعت انتشار محتوای جدید برای بازی Mortal Kombat 1 نسبتا آهسته بوده و تا حالا فقط سه مبارز جدید که Peacemaker، Omni-Man و Ermac باشد به بازی اضافه شده است. از همین جهت اد بون قول داده که هنگام انتشار آپدیت کاراکتر هوملندر، محتوای جدید مثل لباس، بخش جدید رقابت آنلاین و حتی حرکات جدید به بازی اضافه شود.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

در این ویدیوی کوتاه صرفا طراحی شخصیت هوملندر را مشاهده کردیم. هنوز اطلاعاتی از حرکات و نحوه مبارزه هوملندر منتشر نشده و صرفا نگاهی اجمالی لباس و جزئیات صورت او در این ویدیو داشتیم که مشخص است در طراحی آن وسواس و دقت خاصی خرج شده است.

اولین نگاه به طراحی هوملندر در بازی Mortal Kombat 1

اولین نگاه به طراحی هوملندر در بازی Mortal Kombat 1

در این ویدیوی منتشر شده، لو کانگ مقابل هوملندر کُری می‌خواند اما قبل از اینکه هوملندر چیزی بگوید، ویدیو به پایان‌ می‌رسد. این موضوع کنجکاوی طرفداران را برانگیخته که چه کسی ممکن است صداپیشه این شخصیت باشد.

صداپیشه شخصیت پیس‌میکر و آمنی-من، بازیگران این نقش در سریال‌ها یعنی جان سینا و جی. کی. سیمونز بودند. اما این قضیه برای شخصیت هوملندر صادق نیست. آنتونی استار، بازیگر هوملندر در سریال The Boys شخصا تایید کرد که او صداپیشه این شخصیت نخواهد بود. او در مصاحبه‌ای گفت که دوست دارد صداپیشه این شخصیت در بازی باشد اما استودیوی سازنده با او تماش نگرفته است.

محتمل‌ترین دلیلی که دیالوگی از سمت هوملندر نشنیدیم، تمام نشدن ضبط دیالوگ‌های این شخصیت است. ممکن است بنابر هر دلیلی روند ضبط دیالوگ‌ها طول کشیده باشد و در حال حاضر دیالوگ‌ها به بازی اضافه نشده باشند.

از جهت دیگر، ممکن است اد بون از ایجاد حاشیه و شایعه جلوگیری کند. بسیاری از طرفداران دوست دارند بدانند صداپیشه هوملندر کیست و قطعا تئوری‌های خود را خواهند داشت. این موضوع ممکن است غافلگیری اد بون برای معرفی صداپیشه شخصیت هوملندر را خراب کند.

این احتمال ضعیف نیز وجود دارد که آنتونی استار بعدا به روند ساخت بازی اضافه شده و دیالوگ‌های این شخصیت را ضبط کرده باشد. از زمانی که مشخص شد هوملندر به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد، نزدیک یک سال می‌گذرد و ممکن است در این مدت استودیوی NetherRealm با او تماس گرفته باشند. نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید آنتونی استار نقش هوملندر را در بازی مرتال کامبت ۱ ایفا کند؟

پیشنهادات زیر را از دست ندهید:

لگو برای بزرگسال

خرید بهترین لگو ماشین

نکات مهم خرید لگو

خرید لگو پلیس ویژه

بهترین اسباب‌بازی برای دختر ۱۰ ساله

خرید بهترین لگو دزدان دریایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *