پاول ساسکو، کارگردان مأموریتهای Cyberpunk 2077 در مصاحبه تازهای به نحوه نجات بازی پرداخت. او با تشکر از طرفداران و بازیکنان اذعان کرد که کار بسیار سختی برای بهبود اثر داشتهاند. او میگوید که تنها پشتکار اعضای استودیو سیدی پراجکت باعث شده تا وضعیت بازی تغییر یابد و از روزهای سخت پس از انتشار بازی عبور کنند.
کارگردان سایبرپانک 2077 در مصاحبه با TheNeonArcade در مورد روزهای سخت پس از انتشار گفت: «به استقبال فعلی از سایبرپانک نگاه کنید، اینکه چطور همهچیز زیر و رو شد. نقدها، ویدیوها و صحبتهای پیرامون بازی را ببینید. اینکه شما برگشتید به بازی و دوباره آن را تجربه کردید و سرگرم شدید، فوقالعاده باارزش است. پس از انتشار بازی، دوران سختی را سپری کردیم، ناراحتکننده بود، اما هر طور شده ادامه دادیم.»
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..
آپدیت 2.0 و همچنین بسته الحاقی فانتوم لیبرتی باعث شد تا امتیازهای بازی افزایش یابد و میلیونها نفر به تجربه اثر بپردازند. سیدی پراجکت بیش از 40 میلیون دلار برای تغییر وضعیت بازی هزینه کرده است و همچنین مدت زیادی مشغول بهبود اثر بودهاند. ساسکو در ادامه گفت که طرفداران منطقی و همچنین انتقادات سازنده به آنها کمک زیادی کردند و «باعث شدند تا همچنان ادامه دهیم و به نقطهای برسیم که به بازی و تلاشمان افتخار کنیم. واقعاً خوشحالم که ادامه دادیم.»
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggleرضایت کارگردان Cyberpunk 2077 از وضعیت بازی
کارگردان Cyberpunk 2077 در ادامه افزود: «این تجربه تنها درس بزرگی برای ما نداشت. این نشانهای است که شما میتوانید انجامش دهید و مثل بازیهای هیلو و No Man’s Sky، وضعیت را تغییر دهید. آنها نشان دادند که میتوان بازی را تغییر داد. به شکلی اگر شکست بخورید، مهمترین نکته آن است که بعدها شما را چطور یاد میکنند؟ آیا بلند میشوید و ادامه میدهید؟ ما ادامه دادیم و توانستیم این کار را انجام دهیم و واقعاً از ته دل نسبت به این تیم و جامعه بازیکنان اثر افتخار میکنم.»
کار سیدی پراجکت با بازی سایبرپانک 2077 به پایان رسیده است. آنها مشغول تولید بازی ویچر 4 هستند و در عین حال برنامهها برای ساخت دنباله Cyberpunk 2077 هم ریخته شده است. این پروژه در مرحله پیشتولید قرار دارد و سالها در دست توسعه خواهد بود. تغییر وضعیت بازی جدید سیدی پراجکت یکی از اتفاقات نادر در دنیای بازیهای ویدیویی است. طوری که توسعهدهنده بالاخره بتواند نظر بازیکنان را جلب کند و قولهایی که داده بود را عملی کند.
امروزه بازیهای زیادی بهصورت ناقص تولید میشوند تا ابتدا درآمدزایی کنند و سپس توسعهدهنده در طی ماهها و سالهای پس از انتشار، مشکلات را رفع کند. بازی Halo Infinite بهتازگی تمامی محتوای لازم را دریافت کرده است و تکمیل شده است. سایبرپانک 2077 نیز پس از مدتها ارزش تجربه کردن را دارد.
پیشنهادات زیر را از دست ندهید: