تام هندرسون، افشاگر مشهور بازیهای ویدیویی، گزارش تازهای در مورد بازی Assassin’s Creed Hexe منتشر کرد. او مدعی است که این بازی در سال 2026 منتشر میشود و همچنین گیم پلی آن خطیتر از عناوین قبلی خواهد بود. گزارش جدید نشان میدهد که آساسینز کرید هگزه با عناوین قبلی همانند Assassin’s Creed Valhalla تفاوتهای اساسی خواهد داشت و تمرکز آن روی جادو و ساحرهها خواهد بود.
اینسایدر گیمینگ مدعی است که مراحل اولیه توسعه و تولید بازی در طی حال طی شدن است. این اثر قرار است در سال 2026 روی پلتفرم Infinity منتشر شود. این پلتفرم مانند یک هاب عمل میکند و تمامی بازیهای مختلف آساسینز کرید را به هم پیوند میزند. بازی هگزه تجربهای خطیتر خواهد بود و المانهای جهانباز کمتری استفاده شدهاند. هندرسون میگوید که سبک طراحی جهان بازی مشابه عناوین اولیه سری آساسینز کرید است. شخصیت اصلی بازی یک زن ساحره به نام السا است که دارای قدرتهای ماوراءالطبیعه است.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید.. |
جزئیات مهارتهای شخصیت اصلی مشخص نیست؛ اما تصویری برای اینسایدر گیمینگ ارسال شده که یکی از مهارتها را نشان میدهد. این تصویر که تام هندرسون تنها به توصیف آن پرداخته، السا را نشان میدهد که سربازهای آلمانی قرن شانزدهم به دنبال او هستند. السا از یک ورد جادویی برای تسخیر گربهای نزدیک به او استفاده میکنند. بازیکننده سپس کنترل گربه را به دست میگیرد با استفاده از آن، تمرکز سربازها را به هم میریزد. به نظر میرسد که یکی از این قابلیتها، تسخیر حیوانات برای پرت کردن حواس سربازها است.
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggleجزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe
سیستم ترس یا Fear طبق گفته منابع در بازی Assassin’s Creed Hexe به کار رفته است. این سیستم بر اساس بسته الحاقی «جک قاتل» بازی Assassin’s Creed Syndicate ساخته شده است. جزئیات این سیستم دقیقاً مشخص نیست، اما میتوان به حدس و گمان پرداخت. دادگاههای جادوگری در قرن شانزدهم بیش از هشتاد هزار نفر متهم را بهپای چوب اعدام کشاندند. بازیکنان به نظر میتوانند سربازها و محافظان را بترسانند و آنها را از منطقه دور کنند. باید دید یوبیسافت چطور این المان مخفیکاری را به کار میگیرد.
مارک-آلکسیس کوته، کارگردان بازی در سال 2022 در گفتگو با IGN گفته بود که بازیای با فرم تازهای میسازند. او معتقد بود که بازیهای نقشآفرینی نیازی به 150 ساعت محتوا ندارند و بلکه لازم است که تنوع بیشتری به مکانهایی داده شود که چندین بار از آنها بازدید میکنید. با این حساب هر زمان که شما به مکانی از این بازی سر میزنید، تغییر تازهای خواهید دید. بازی Assassin’s Creed Hexe در حال ساخت است و احتمالاً اواخر سال 2026 به دست طرفداران برسد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟
پیشنهادات زیر را از دست ندهید: