دن هوزر، یکی از بنیانگذاران و مدیر سابق راکاستار گیمز، در مصاحبهای دلایل عدم تولید فیلم اقتباسی از سری بازیهای محبوب GTA را توضیح داد. او بر این باور است که راکاستار نمیتوانست کنترل کامل بر ساخت و کارگردانی فیلم داشته باشد و این امر خطرات مالی و احتمالی به وجهه این سری بازی را به همراه داشت. اگرچه در سالهای اخیر فیلمهای اقتباسی از بازیهای ویدیویی موفقیتهای قابل توجهی کسب کردهاند، هوزر معتقد است که فیلم GTA نمیتوانست به اندازه بازی موفق باشد.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید.. |
آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد
Toggleریسکهای تولید فیلم GTA
هوزر در گفتگو با The Ankler توضیح داد که چگونه در جلسات متعدد با تهیهکنندگان هالیوودی نتوانسته به نتیجهای برسد که ساخت فیلم GTA به نفع راکاستار باشد. او تاکید کرد که همکاری با چند استودیو برای ساخت فیلم اقتباسی از این بازی، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و راکاستار نیز هیچ نیازی به چنین فیلمی از نظر مالی ندارد. به گفته او، راکاستار گیمز با انتشار GTA V رکوردهای قابل توجهی در دنیای سرگرمی ثبت کرده و نیازی به ریسکهای اضافی ندارد.
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشتهاید توصیه میکنیم همین حالا برای خرید لگو پسرانه به نوواتویز سربزنید.. |
مخالفت با پیشنهادهای هالیوودی
دن هوزر در ادامه به این نکته اشاره کرد که زرق و برق هالیوود هرگز نتوانسته او و تیمش را اغفال کند. او میگوید: «فکر میکردند که زرق و برق هالیوود، چشم و گوش ما را میبندد، اما اشتباه میکردند. ما مجموعهای چند میلیارد دلاری در اختیار داشتیم و پیشنهادهای آنها از لحاظ مالی منطقی نبود.» وی افزود که در آن زمان، تصور عمومی این بود که فیلمهای اقتباسی از بازیهای ویدیویی بیکیفیت هستند و ریسک ساخت چنین فیلمی منطقی به نظر نمیرسید.
دن هوزر حدود چهار سال پیش از راکاستار گیمز جدا شد و استودیوی جدیدی به نام Absurd Ventures را به همراه دیگر کهنهکارهای راکاستار تاسیس کرد. هدف این استودیو خلق مجموعههای سرگرمی و ساخت آثار مختلف در فرمهای هنری گوناگون است، از جمله کتابهای صوتی، رمانها، فیلمهای سینمایی و بازیهای ویدیویی. این نشان میدهد که هرچند هوزر به ساخت فیلم GTA علاقهای ندارد، اما همچنان به دنبال ایجاد آثار هنری متنوع و موفق است.
مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید: