افزوده شدن یکی از محبوب‌ترین عناوین به گیم پس: Modern Warfare 3 در راه است

افزوده شدن یکی از محبوب‌ترین عناوین به گیم پس: Modern Warfare 3 در راه است

براساس ادعای یک اینسایدر معتبر، تاریخ افزودن بازی Modern Warfare 3 به سرویس گیم پس مشخص شده است. این بازی پرطرفدار، که در سراسر جهان میلیون‌ها بازیکن فعال دارد، به زودی در تاریخ 24 ژوئیه (3 تیر) به این سرویس اضافه خواهد شد. پیش از این، شایعاتی در مورد اضافه شدن این عنوان به گیم پس شنیده می‌شد و حالا این خبر به طور رسمی تایید شده است. اضافه شدن Modern Warfare 3 به گیم پس، تأثیر قابل توجهی بر روی سوددهی و جذب کاربران جدید به این سرویس خواهد داشت.

استریمر و کاربر توییتر Xtas1stv، که به خاطر افشاگری‌های درستش در مورد بازی‌های کالاف دیوتی شناخته شده است، اخیراً تایید کرده که این بازی در هفته جاری در دسترس مشترکان گیم پس قرار خواهد گرفت. این موضوع به کاربران این سرویس این امکان را می‌دهد که به تجربه کامل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی بپردازند.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

ورود بازی‌های Call of Duty به گیم پس: استراتژی مایکروسافت و تأثیر آن بر سرویس

افزوده شدن یکی از محبوب‌ترین عناوین به گیم پس: Modern Warfare 3 در راه است

از زمانی که مایکروسافت استودیوی اکتیویژن را خریداری کرد، طرفداران در انتظار چنین روزی بودند. یکی از دلایل اصلی خرید این استودیو توسط مایکروسافت، توانایی افزودن بازی‌های این مجموعه به سرویس گیم پس بود. به طور خاص، بازی Black Ops 6 که قرار است در اواخر سال جاری منتشر شود، اولین بازی این سری خواهد بود که در روز عرضه بر روی گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

اخیراً مایکروسافت قیمت سرویس گیم پس را افزایش داده بود که این اقدام تا حدودی با لو رفتن تاریخ اضافه شدن Modern Warfare 3 به گیم پس، توجیه می‌شود. در ماه‌های اخیر، گیم پس با حدود 2 میلیون بازیکن فعال مواجه بوده است و ورود این بازی به سرویس، احتمالاً باعث افزایش قابل توجهی در تعداد کاربران جدید خواهد شد.

با توجه به اینکه در بازی Modern Warfare III صدها باندل و اسکین مختلف برای خریداری وجود دارد، به نظر می‌رسد که مایکروسافت و اکتیویژن از درآمدزایی خوبی برخوردار خواهند شد. طبق گزارش‌های اخیر، نزدیک به 83% از گیمرهای آمریکایی در سال گذشته خریدهای درون‌برنامه‌ای انجام داده‌اند و بخش عمده‌ای از این خریدها مربوط به بازی‌های Call of Duty بوده است.

اکنون که مایکروسافت قادر به بهره‌برداری از یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های خود در دنیای بازی‌ها است، باید دید که ورود Modern Warfare 3 به گیم پس چه تأثیری بر روی آمار و عملکرد این سرویس خواهد داشت. به ویژه که گیم پس طی دو سال اخیر نتایج چندان رضایت‌بخشی نداشته و اکثراً شامل کاربران دائمی بوده است.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

خرید لگو دخترانه

خرید لگو بتمن

لگو تکنیک

اسباب‌بازی لگو حیوانات 

8,490,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
600,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *