کتاکلاوز، نماد جدید لگو برای تعطیلات

امروز گروه LEGO کمپین جهانی تعطیلات خود را با معرفی نماد جدید بازی خلاقانه LEGO® در این فصل جشن آغاز کرد: کتاکلاوز. این شخصیت پشمالوی ساخته‌شده با آجرهای لگو که از تخیل کودکان به وجود آمده است، یادآوری می‌کند که هیچ چیز مهم‌تر از بازی دسته‌جمعی در این تعطیلات نیست.

فیلم کمپین داستان ماجراجویی حماسی کتاکلاوز را روایت می‌کند، جایی که او به‌عنوان یک کاتالیزور برای بازی ظاهر می‌شود و لحظات کسل‌کننده و بی‌ارتباط تعطیلات را به لحظاتی پر از شادی و سرگرمی تبدیل می‌کند که خانواده‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

اگر بدنبال خرید لگو با بهترین کیفیت ممکن هستید حتما به فروشگاه نوواتویز سربزنید.

این فیلم که توسط Our LEGO Agency با همکاری تیم توسعه برند جهانی LEGO، زوج کارگردان برزیلی آلاسکا و شرکت تولیدی New-Land ساخته و توسعه داده شده است، بیش از ۲۰ محصول مختلف LEGO و ساخت‌های منحصر‌به‌فرد را به نمایش می‌گذارد. همچنین حضور شخصیت‌های محبوب و ساخت‌های کوچک کتاکلاوز که در سراسر فیلم پنهان شده‌اند، از جمله سورپرایزهایی برای هواداران LEGO، از نکات جذاب این کمپین است. در برخی از فروشگاه‌های LEGO، هواداران می‌توانند از طریق فعالیت Make & Take نسخه‌ای از کتاکلاوز را خودشان بسازند.

سویشرت کریسمس کتاکلاوز نیز در فروشگاه‌هایی با کارخانه‌های Minifigure LEGO برای هوادارانی که می‌خواهند مینی‌فیگور خود را با سویشرت کریسمس کتاکلاوز تزئین کنند، در دسترس است. دستورالعمل ساخت کلاه کتاکلاوز نیز برای هواداران علاقه‌مند آماده شده است.

نیک تیلور، معاون ارشد و رئیس Our LEGO Agency گفت:
“ما خوشحالیم که کتاکلاوز را به دنیا معرفی کرده‌ایم. او نمایانگر قدرت خلاقیت ذاتی کودکان است و به ما یادآوری می‌کند که هیچ محدودیتی در جایی که تخیل ما می‌تواند با آجرهای LEGO ما را ببرد، وجود ندارد. این کمپین لحظات ویژه‌ای از بازی با خانواده و دوستان را برای همه به ارمغان می‌آورد.”

کارلو کاوالونه، معاون خلاقیت Our LEGO Agency افزود:
“ما امیدواریم که این کمپین شادی فصل تعطیلات را به تصویر بکشد و نقشی که بازی LEGO می‌تواند در آن ایفا کند را نشان دهد. با همکاری شرکای خود در آلاسکا و New-Land، افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم چیزی خلق کنیم که دوست جدید ما کتاکلاوز و محصولات فوق‌العاده‌ای که برای کودکان خلاقیت ایجاد می‌کنند، به نمایش بگذارد.”

آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد

قلبی برای کودکان نیازمند به بازی بسازید

این کمپین تعطیلات همزمان با ابتکار سالانه Build to Give گروه LEGO آغاز می‌شود که از تاریخ ۱۱ نوامبر شروع شده و همه را تشویق می‌کند تا با ساختن قلبی از آجرهای LEGO و اشتراک آن با هشتگ #BuildToGive، قدرت شگفت‌انگیز بازی را با کودکانی که بیشترین نیاز به آن دارند، به اشتراک بگذارند.

به ازای هر قلبی که در فروشگاه‌های LEGO، پارک‌های LEGOLAND® و مراکز LEGOLAND® Discovery در سراسر جهان ساخته شود یا در شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن LEGO Play با هشتگ #BuildToGive تا ۳۱ دسامبر به اشتراک گذاشته شود، گروه LEGO یک مجموعه LEGO به کودکان نیازمند به بازی اهدا خواهد کرد. این فصل تعطیلات، این ابتکار قدرت بازی را به کودکان در بیمارستان‌ها، خانه‌های کودکان و جوامع آسیب‌پذیر هدیه می‌دهد. این مجموعه‌ها از طریق شبکه خیریه‌های محلی LEGO در سراسر جهان توزیع می‌شوند. از سال ۲۰۱۷، این کمپین به بیش از ۹.۱ میلیون کودک دسترسی داشته است.

پیشنهادهای زیر را از دست ندهید:
8,490,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
600,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *