انیمیشن جدید The Witcher توسط نتفلیکس معرفی شد

انیمیشن جدید The Witcher توسط نتفلیکس معرفی شد

پس از کلی شایعه و خبرپراکنی شبکه نتفلیکس بالاخره از دومین انیمه مجموعه ویچر که انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep باشد رونمایی کرد. این انیمه بر اساس یکی از داستان‌های کوتاه آندری ساپکوفسکی ساخته شده و صدا پیشه گرالت از بازی The Witcher 3 را به صحنه باز می‌گرداند.

نتفلیکس پس کلی شایعه که در فضای مجازی پخش شد، بالاخره از انیمیشن جدید ویچر رونمایی کرد. هرچند که این انیمه سریالی تاریخ پخش دقیق ندارد، اما می‌دانیم که باید در اواخر سال 2024 میلادی انتظارش را بکشیم. نکته فوق‌العاده جالبی که در مورد این سریال وجود دارد، عدم حضور هنری کویل یا لیام همسورث در قالب شخصیت گرالت از ریویا است. در عوض نتفلیکس در اقدامی فوق‌العاده داگ کاکل را برای صداگذاری شخصیت گرالت انتخاب کرده؛ فردی که در سه‌گانه ویدیو گیمی استودیو CD Projekt RED وظیفه صداگذاری گرگ سفید را عهده‌دار بوده است.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

اما با گذر از خود گرالت، جوئی بیتی و آنیا شالوترا قرار است به ترتیب در قالب دو شخصیت یسکیر و ینفر ایفای نقش کنند. این دو بازیگر دقیقا همان افرادی هستند که در سریال لایو اکشن ویچر در نقش یسکیر و ینفر بازی کردند. کریستینا رن هم که تا به حال در هیچ یک از محصولات مرتبط با ویچر ظاهر نشده قرار است در انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep صداگذاری یکی از شخصیت‌های مهم را برعهده بگیرد.

تمامی این اطلاعات در طی رویداد Geeked Week 2023 به دست آمدند و باعث هیجان‌زده شدن طرفداران شدند. نتفلیکس هم در ادامه این رویداد سریال مورد بحث را در پلتفرم توییتر هم معرفی کرد. حساب رسمی نتفلیکس چنین نوشت:«داگ کاکل، صداگذار گرالت از ریویا در مجموعه بازی‌های ویچر، در انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep بازخواهد گشت. در اواخر 2024 منتظر آن باشید.»

 

بازگشت داگ کاکل در قالب جلاد بلاویکن

آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد

بازگشت داگ کاکل در قالب جلاد بلاویکن

اما داستان این انیمه سریال در چه باره خواهد بود؟ خلاصه رسمی داستان این چنین توضیح می‌دهد:«گرالت از ریویا، یک شکارچی هیولا جهش یافته، برای بررسی یک سری حملات در روستایی در نزدیکی دریا استخدام می‌شود. اما او خیلی سریع خود را در میان یک درگیری می‌بیند که چند صد سال قدمت دارد؛ نبردی میان انسان‌ها و Merpeopleها (پری‌های دریایی). حالا او باید روی دوستان قدیمی و جدید خود حساب کند تا بتواند قبل از وقوع یک جنگ بزرگ مشکل را حل کند.»

داستان انیمیشن مورد بحث بر اساس یکی از نوشته‌های آندری ساپکوفسکی با نام A Little Sacrifice ساخته می‌شود. وقایع این داستان در سال 1244 دنیای ویچر جریان دارد و برهه‌ای را به تصویر می‌کشد که گرالت و ینفر برای اولین بار همدیگر را در سریال شبکه نتفلیکس می‌بینند (به عبارتی دیگر در قسمت پنجم فصل یک). اما پس از اینکه گرالت و ینفر از یکدیگر جدا می‌شوند، گرگ سفید به همراه یسکیر به گشت و گذار در دنیای ویچر می‌پردازد. در نهایت ماجراجویی این دو به داستان عجیبی گره می‌خورد که در طی آن یک شاهزاد عاشق یک پری دریایی شده است.

ادامه این داستان عاشقانه به درگیری‌ها و رویدادهای هیجان انگیزی ختم می‌شود که باید ببینیم نتفلیکس چگونه می‌تواند آن را به تصویر بکشد. A Little Sacrifice روایتگر داستان کوتاه اما جذابی است که زیاد به رویدادهای اصلی داستان ویچر و حماسه Wild Hunt برخورد نمی‌کند. حال باید صبر کرد و دید که نتیجه نهایی به چه شکلی رقم می‌خورد.

نظر شما در مورد معرفی انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep چیست؟

پیشنهادات زیر را از دست ندهید:

فروشگاه لگو در تهران

بهترین لگو برای کودکان

لگو برای بزرگسال

خرید لگو تفنگ

خرید لگو پلیس

پرفروش‌ترین لگو افتتاحیه نوواتویز

7,680,000

تومان

3.67/5
1,530,000

تومان

/5
ناموجود
/5
14,350,000

تومان

/5
18,680,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *