زمان انتشار بازی Indiana Jones فاش شد؛ عرضه برای PS5

زمان انتشار بازی Indiana Jones فاش شد؛ عرضه برای PS5

گزارش تازه‌ای در مورد زمان انتشار بازی Indiana Jones and the Great Circle منتشر شد. منبع دیگری نیز انتشار بازی ایندیانا جونز برای کنسول پلی استیشن 5 را تایید کرد و این اثر در انحصار ایکس باکس نخواهد ماند. اولین تریلر رسمی بازی که ماه گذشته در مراسم ایکس باکس پخش شد، سال انتشار را تایید کرد. می‌دانیم که ایندیانا جونز در ادامه سال، مهمان کنسول‌های بازی خواهد بود؛ اما تاریخ دقیق آن چه روزی است؟

رسانه معتبر The Verge گزارش داد که بازی Indiana Jones در اوایل ماه دسامبر سال 2024 منتشر خواهد شد. بازی‌های ماه دسامبر معمولاً در روزهای ابتدایی ماه منتشر می‌شوند. هدف این است که گیمرها بتوانند در کریسمس به تجربه بازی بپردازند و به‌نوعی یک هدیه کریسمسی دریافت کردند. با این حساب بازی جدید در 10‌ روز ابتدایی ماه دسامبر برای کنسول ایکس باکس سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد. تاریخ انتشاری که البته ممکن است به دلیل شرایط استودیو تغییر پیدا کند و قطعی نیست. اما نسخه PS5 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

مهم‌ترین بخش این گزارش، انتشار احتمالی بازی Indiana Jones and the Great Circle برای پلی استیشن 5 است. بتسدا ابتدا اثر را برای ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر خواهد کرد، اما مایکروسافت می‌خواهد این اثر را به پلتفرم رقیب هم بکشاند. این اتفاق در دسامبر 2024 رخ نمی‌دهد و ممکن است سال 2025 شاهد عرضه بازی برای PS5 باشیم. البته باید خاطرنشان کرد که این شایعات تایید نشده‌اند و ممکن است تصمیم مایکروسافت تغییر پیدا کند.

انتشار بازی Indiana Jones برای PS5؟

آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد

انتشار بازی Indiana Jones برای PS5؟

مایکروسافت طبق ادعای چند منبع معتبر، استراتژی انتشار بازی‌ها را تغییر داده است. عناوین انحصاری پس از مدتی برای کنسول‌های رقیب نیز عرضه خواهند شد. حتی بازی Starfield نیز قرار است برای پلی استیشن 5 پورت شود. عناوین دیگری مانند Hi-Fi Rush و Sea of Thieves نیز در دستور کار قرار دارند. هدف مایکروسافت، کسب درآمد حداکثر از بخش گیمینگ است و رقابت مستقیم با سونی دیگر در اولویت نیست. آنها می‌خواهند به یک ناشر مولتی پلتفرم موفق تبدیل شوند تا هزینه ساخت بازی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن جبران شود.

بدون شک بازی ایندیانا جونز یک اثر انحصاری بزرگ برای ایکس باکس است. اما عناوین قبلی استودیو ماشین‌گیمز مانند Wolfenstein 2 برای کنسول پلی استیشن منتشر شده‌اند. بتسدا هنگام شروع تولید بازی‌های جدید، پلی‌استیشن را به‌عنوان یک همکار جدی در نظر داشت. خرید بتسدا توسط ایکس باکس، برنامه‌های آنها را تغییر داد. به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد آزادی عمل بیشتری به بازی‌های بتسدا بدهد و اجازه دهد تا آثار آنها برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر شود. نظر شما چیست؟

پیشنهادات زیر را از دست ندهید:

لگو برای بزرگسال

خرید لگو بتمن

بهترین جایزه برای کودکان

خرید لگو پلیس ویژه

خرید لگو دایناسور

خرید لگو دخترانه

بهترین لگو ماشین

بهترین اسباب‌بازی اموزنده برای کودکان

7,680,000

تومان

3.00/5
1,530,000

تومان

/5
ناموجود
/5
14,350,000

تومان

/5
18,680,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *