بازی‌ها باید بدون نیاز به آپدیت منتشر شوند: دیدگاه ماساهیرو ساکورای

بازی‌ها باید بدون نیاز به آپدیت منتشر شوند: دیدگاه ماساهیرو ساکورای

توسعه بازی‌های ویدیویی به یکی از چالش‌برانگیزترین وظایف در دنیای فناوری تبدیل شده است. در چند سال اخیر، انتشار ناقص بازی‌ها به یک روند معمول تبدیل شده که اغلب باعث نارضایتی بازیکنان می‌شود. شرکت‌ها حتی با انجام اشکال‌زدایی‌های متعدد نمی‌توانند از بروز برخی مشکلات جلوگیری کنند. ماساهیرو ساکورای، یکی از توسعه‌دهندگان برجسته نینتندو، معتقد است که بازی‌ها باید در مرحله اول بدون نیاز به آپدیت و پچ منتشر شوند.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

مشکلات بازی‌های تراز اول و اهمیت انتشار بدون باگ

بازی‌ها باید بدون نیاز به آپدیت منتشر شوند: دیدگاه ماساهیرو ساکورای

یکی از بارزترین نمونه‌ها، بازی Cyberpunk 2077 بود که در زمان انتشار اولیه باگ‌های فراوانی داشت. شرکت CDPR با انتشار پچ‌ها و آپدیت‌های مختلف توانست تا حدودی وضعیت بازی را بهبود بخشد. همچنین، بسته الحاقی الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree نیز با باگ‌هایی همراه بود که توسط بازیکنان گزارش شد. ساکورای در این باره نظرات خود را به اشتراک گذاشته و تأکید کرد که بازی‌ها باید بدون نیاز به آپدیت و پچ در مرحله پولیش و نهایی منتشر شوند.

ماساهیرو ساکورای که در کارنامه خود پروژه‌هایی همچون Kirby و Super Smash Bros دارد، اخیراً در ویدیویی در کانال یوتیوب خود به این مسئله پرداخته است. او بیان کرد که بازی‌ها در زمان عرضه باید در بهترین حالت ممکن خود باشند و کامل بودن بازی‌های تراز اول امروزی اغلب غیرممکن به نظر می‌رسد. ساکورای افزود که شرکت‌های بازی‌سازی باید تمرکز بیشتری بر روی شکل‌دهی نهایی عناوین خود داشته باشند و از انتشار بازی‌های ناقص خودداری کنند.

نقش توسعه‌دهندگان در ارتقاء کیفیت بازی‌ها

ساکورای معتقد است که توسعه‌دهندگان باید زمان بیشتری را برای اصلاح نهایی بازی‌ها صرف کنند. به این ترتیب، آپدیت‌ها و پچ‌ها می‌توانند به عنوان یک جایزه برای بازیکنان عمل کنند و رضایت آن‌ها را افزایش دهند. وی همچنین اشاره کرد که توسعه بازی‌های تراز اول بسیار سخت و پیچیده شده و نیاز به بازبینی دقیق توسط شرکت‌ها بسیار اهمیت دارد.

برخی از شرکت‌ها توانسته‌اند این چالش را به خوبی مدیریت کنند. به عنوان مثال، تیم سازنده بازی Stellar Blade با انتشار بازی در بهترین حالت ممکن تحسین بسیاری را برانگیخت و شرکت Shift Up به خاطر این دستاورد مورد تقدیر قرار گرفت. ساکورای تأکید کرد که توسعه‌دهندگان باید وقت بیشتری را برای بازبینی نهایی عناوین خود بگذارند تا از انتشار بازی‌های ناقص جلوگیری شود.

دیدگاه ساکورای نشان می‌دهد که بهبود کیفیت بازی‌ها در زمان انتشار می‌تواند تأثیر زیادی بر رضایت بازیکنان داشته باشد. با توجه به اینکه انتشار بازی‌های ناقص به یک مشکل جدی تبدیل شده، شرکت‌های بازی‌سازی باید تمرکز بیشتری بر روی انتشار بازی‌های کامل و بدون باگ داشته باشند. انتشار آپدیت و پچ نباید بهانه‌ای برای ارائه بازی‌های ناقص باشد و باید به عنوان یک ابزار کمکی برای بهبود تجربه بازیکنان استفاده شود.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

خرید لگو دخترانه

خرید لگو بتمن

لگو تکنیک

سرگرمی‌های تابستان برای نوجوانان در خانه 

8,490,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
1,050,000

تومان

/5
600,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *