شانون بیرکمن رکورد جهانی لگو را شکست

شانون بیرکمن رکورد جهانی لگو را شکست

در این خبر به بررسی دستاورد بی‌سابقه شانون بیرکمن در زمینه رکوردهای جهانی می‌پردازیم. شانون بیرکمن، ساکن کوکران، در یک تلاش استثنائی، رکورد جهانی جدیدی در پیاده‌روی بر روی لگو به ثبت رساند. او با پیمودن مسافتی بیش از 14 کیلومتر بر روی قطعات لگو، رکورد قبلی را به طرز شگفت‌انگیزی شکست.

اسباب‌بازی لگو به بهترین خاطر بازی شما تبدیل خواهد شد، برای خرید لگو پیشنهادات ما را از دست ندهید.

بیرکمن در این باره می‌گوید: «هدف من پیمودن 10 کیلومتر بود چون رکورد قبلی 8.8 کیلومتر بود. وقتی به 10 کیلومتر رسیدم، اصلاً نمی‌خواستم متوقف شوم. تصمیم گرفتم ببینم چقدر می‌توانم ادامه دهم!»

او ادامه می‌دهد: «در حدود 13 کیلومتر، احساس می‌کردم که پاهایم تحت فشار است، اما فکر کردم که 13 عدد شومی است، پس تصمیم گرفتم تا 14.09 کیلومتر پیش بروم.»

شانون بیرکمن رکورد جهانی لگو را شکست

گزارش از Brick Fest Live

این رکورد در رویداد Brick Fest Live در کلگری به ثبت رسید، جایی که یک مسیر کوچک از قطعات لگو آماده شده بود و بیرکمن بیش از 500 دور بر روی آن پیمود تا رکورد را بشکند.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

بیرکمن درباره تجربه‌اش در میان جمعیت می‌گوید: «در میان جمعیت، انرژی مردم کمک‌کننده بود. بچه‌ها بسیار بامزه بودند. یک دختر کوچک که به نظر می‌رسید چهار ساله باشد، کنار من راه می‌رفت.»

او همچنین از والدین عذرخواهی می‌کند: «می‌خواهم از تمام والدینی که حالا بچه‌هایشان در خانه سعی می‌کنند این کار را انجام دهند، عذرخواهی کنم. متاسفم.»

محصولات و مقالات ما را از دست ندهید:

خرید لگو ماشین 

لگو دوج چلنجر Challenger Demon 

لگو سفینه Imperial Star Destroyer جنگ ستارگان

لگو هری پاتر 

ناموجود
3.67/5
ناموجود
/5
ناموجود
/5
14,350,000

تومان

/5
18,680,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *