جستجو در نوواتویز

فقط کافیه اسم، مدل، تعداد قطعه یا هر چیز دیگه ای که میخوای و وارد کنی

تام هالند و کمپین «هرگز بازی را متوقف نکن» – دعوتی به بازی برای همیشه، در هر سنی

کمپین جدید LEGO تحت عنوان «هرگز بازی را متوقف نکن» به تازگی با حضور تام هالند، بازیگر نقش محبوب Spider‑Man، همراه با دو برادرش، رونمایی شد. این اثر بخشی از کمپین سالانه‌ی Rebuild the World (بازسازی جهان) شرکت LEGO است که با هدف احیای خلاقیت و بازی در تمام سنین اجرا می‌شود 

داستان فیلم کوتاه

تام هالند در این فیلم کوتاه نقش‌های متنوعی را بازی می‌کند:

  • ستاره‌ی فوتبال (The Gamechanger)

  • کارآفرین (The Innovator)

  • خالق هنری (The Creator)

  • مینی‌فیگور واقعی (LEGO minifigure)

  • رئیسی خشک‌مغز که بازی را فراموش کرده (The Boss)

این نقش‌ها نشان می‌دهند بازی فقط مخصوص کودکان نیست؛ بلکه انتخابی است که در هر سنی می‌توان انجام داد. فیلم با آهنگ پرانرژی “High Voltage” از گروه راک AC/DC همراه است

در لحظه‌ای نمادین، تام هالند دو آجر LEGO را به هم کلیک می‌کند؛ نمادی از انتخاب آگاهانه برای ادامه دادن بازی و خلاقیت، فارغ از سن 

پروپ‌ها و صحنه‌های جذاب

فیلم شامل ابزارهای حیرت‌انگیز و پرزرق و برق LEGO است، مثل:

  • کفش‌های موشک‌دار (rocket‑powered shoes)

  • باغی پر از خلاقیت و رنگ و نور

  • ققنوس سنگی ساخته‌شده در پرواز (Phoenix)

  • فوتبال، بلندگو، حیات وحش و دیگر اشیاء ماکت‌شده

نقش خانواده و حس نوستالژیک

تام درباره‌ی خاطرات دوران کودکی می‌گوید که همراه با برادرانش دنیای خیالی می‌ساختند—از جنگل‌های ماقبل تاریخ با دایناسورها تا مسیرهای مسابقه‌ی 

برادران واقعی او، سم و هری هالند، در فیلم نقش روزنامه‌نگارانی را بازی می‌کنند که در کنار تام قرار می‌گیرند. این همکاری خانوادگی فضای صمیمی و شادی‌آوری ایجاد کرده است 

حقایق پژوهشی درباره‌ی کنار گذاشتن بازی

بر اساس پژوهش انجام‌شده توسط LEGO و شرکت OnePoll:

  • ۴۴٪ کودکان بین ۶ تا ۱۶ سال احساس می‌کنند تحت فشار هستند تا زودتر بزرگ شوند.

  • ۴۸٪ از آن‌ها گفته‌اند به این دلیل که مردم بازی با برخی وسایل را «کودکانه» می‌دانند، آن را کنار گذاشته‌اند.

  • همچنین، ۲۴٪ به آن‌ها گفته شده که بازی زیاد «غیرقابل قبول» یا «بی‌کلاس» است.

این داده‌ها بر ضرورت کمپینی مانند «هرگز بازی را متوقف نکن» تأکید دارد 

خلاقیت پشت‌صحنه و فرآیند تولید

این فیلم توسط زوج کارگردان Los Pérez (تانیا وردوزکو و آدریان پرس) از Biscuit Filmworks ساخته شده‌اند؛ این دو به دلیل سبک بصری جسورانه، روایت‌های پرهیجان و طراحی هنری خاص معروف‌اند. سابقه‌ای در همکاری با برندهایی مانند اپل، کوکاکولا و Xbox و ستارگانی مانند سلنا گومز، آساپ راکی و Doja Cat دارند

در پشت‌صحنه، پروژه‌ای ٢١ هفته‌ای بود که تام هالند از روند ایجاد شخصیت‌ها لذت برده است—به ویژه نقشی که به «رئیس فراموش کار» تعلق داشت. حتی یک مینی‌فیگور LEGO از تام ساخته شد که مشخصه‌ای کوچک (یک خال مانند «Wolf Brow» روی ابرو) توسط خود بازیگر طراحی شد

درباره‌ی مفهوم Playmaker و حضور در LEGO House

مدیر ارشد محصولات و بازاریابی LEGO، جولیا گول‌دین، گفته است که هدف این کمپین بالا بردن اهمیت بازی خلاقانه نه فقط برای کودکان بلکه برای کل خانواده است و به نقش تام هالند در این مسیر اشاره کرده‌ است LEGO+1.

از سپتامبر ۲۰۲۵، آجرهای واقعی موجود در فیلم — از جمله لباس بوتانیکال (LEGO Botanicals suit)، فوتبال بزرگ، حیات وحش و بلندگو — در نمایشگاهی در LEGO House به نمایش گذاشته می‌شوند تا بازدیدکنندگان با آن‌ها ارتباط برقرار کنند

جمع‌بندی نهایی

کمپین “هرگز بازی را متوقف نکن” با حضور جذاب تام هالند، پیام قدرتمند و محتوای بصری خیره‌کننده، به همه یادآوری می‌کند که بازی در هر سنی نه فقط مجاز است، بلکه توان‌بخش است. LEGO با این حرکت، خلاقیت را زنده نگه می‌دارد و ما را تشویق می‌کند قلب کودک درون‌مان را همچنان سرزنده نگه داریم.

موارد زیر را از دست ندهید:

لگو تکنیک

لگو ماشین

لگو موتور

فروشگاه لگو

خرید لگو

%30
1,912,500
1,338,750

تومان

/5
5,800,000

تومان

/5
14,700,000

تومان

/5
25,700,000

تومان

/5
68,800,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *