دیتابیس فاش‌شده GTA V به بازی Bully 2 اشاره دارد

دیتابیس فاش‌شده GTA V به بازی Bully 2 اشاره دارد

فایل دیتابیس بازی GTA V طبق گزارش‌ها لو رفته و موجب فاش شدن برنامه‌های قبلی راک‌استار گیمز شده است. این فایل شامل اطلاعاتی در مورد وضعیت پروژه و حالت دیباگ است که در واقع یک دیباگر می‌تواند با آن کار کند. طرفداران با بررسی کدهای موجود توانسته‌اند به پروژه‌ها و ایده‌های رها شده راک‌استار گیمز دست پیدا کنند و ارجاعاتی به بازی Bully 2 و همچنین بسته الحاقی لغوشده GTA V پیدا شده است.

یکی از کاربران توییتر، رشته‌ای متن پیدا کرده که به بازی Bully 2 و همچنین عناوینی مانند GTA 4 و البته Red Dead Redemption 2 اشاره دارد. همچنین فایل نشان می‌دهد که ترور، کاراکتر خیالی بازی جی تی ای 5، امکان استفاده از جت‌پک را داشته است. به نظر می‌رسد که این رشته کد مربوط به بسته الحاقی داستانی بوده است که راک‌استار ساخت آن را رها کرده است. این بازی‌ساز ایده‌های اولیه را در قالب GTA Online و مأموریت‌های آن عملی کرد و چنین قابلیتی نیز در مأموریت Doomsday Heist به کار گرفته شد.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

کاربر توییتر دیگری می‌گوید که دیتابیس به یک حالت آنلاین ویژه به نام CNC اشاره می‌کند. این کد اشاره به حالت Cops n Crooks دارد. یک حالت دزد و پلیس که به نظر می‌رسد که پس از وقایع قتل جورج فلوید به دست پلیس ایالات متحده آمریکا، لغو شده است. جیسون شرایر سال گذشته از وجود حالت دزد و پلیس در GTA V خبر داد و اینکه بازی‌کنان در دو گروه خلاف‌کار و پلیس قرار می‌گرفتند و باید با همدیگر می‌جنگیدند. این حالت ویژه به دلیل شرایط چند سال اخیر آمریکا، لغو شده است.

توسعه بازی Bully 2 مدتی ادامه داشت

آنچه در این محتوا مطالعه خواهید کرد

توسعه بازی Bully 2 مدتی ادامه داشت

اشاره به بازی Bully 2 کاملاً سطحی است و در واقع هیچ جزئیاتی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. این اولین بار نیست که در مورد دنباله بازی Bully می‌شنویم. گزارش‌های قبلی نشان داد که توسعه بازی در استودیو New England راک‌استار گیمز در جریان بوده است. استودیو حدود هجده ماه مشغول تولید بازی بوده و سپس پروژه را رها کرده است. کار روی بولی 2 در اوایل سال 2010 آغاز شده بود و حتی یک بیلد قابل تجربه نیز با گیم‌پلی جهان‌باز یا آزاد توسعه یافته بود. با این حساب ازسرگیری توسعه این بازی نباید کار چندان دشواری باشد.

گفتنی است دن هوزر، هم‌بنیان‌گذار راک‌استار گیمز در سال 2008، متن یا داستان بازی Bully 2 را نوشته بود. این متن شامل صحنه‌های اول بازی و کلیات داستان می‌شد. راک‌استار گیمز هیچ علاقه‌ای به مجموعه‌های قدیمی نشان نداده و در حال حاضر مشغول ساخت بازی GTA VI است. نظر شما چیست؟ آیا بازی بولی 2 بالاخره ساخته می‌شود؟

پیشنهادات زیر را از دست ندهید:

فروشگاه لگو در تهران

بهترین لگو برای کودکان

لگو برای بزرگسال

خرید لگو تفنگ

خرید لگو پلیس

7,680,000

تومان

3.67/5
1,530,000

تومان

/5
ناموجود
/5
14,350,000

تومان

/5
18,680,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *