اسباب بازی مناسب 12 سال دخترانه، معرفی 5تا از محبوب‌ترین‌ها

چطور یک اسباب بازی دخترانه مناسب 12 سال انتخاب کنیم؟

دنبال یک اسباب بازی متفاوت و جذاب مناسب ۱۲ سال دخترانه هستید؟ حالا که فرزند شما از کودکی قدم به دوران نوجوانی گذاشته باید اسباب بازی را بخرید که باعث شگفتی و شادی بی پایان او خواهد شد. با این وجود احتمالاً نمی‌دانید کدام اسباب بازی برای دختر دوازده ساله شما از همه مناسب‌تر است و چطور باید بهترین محصول را از بین این همه گزینه انتخاب نمایید. پس با ما در مجموعه نوواتویز همراه باشید تا بهترین اسباب بازی‌های دخترانه مناسب این سن را به شما معرفی کنیم.

همچنین در این مجموعه که بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی لگو در ایران است انواع اسباب بازی‌های لگویی مناسب دختران دوازده سال وجود دارد که با خرید آنها فرزند خود را به دنیایی از رنگ‌ها، خلاقیت و ماجراجویی خواهید برد. با ما در سفری اکتشافی برای یافتن بهترین اسباب بازی دخترانه مناسب ۱۲ سال همراه شوید.

اسباب بازی برای افزایش هوش کودک

چطور یک اسباب بازی دخترانه مناسب 12 سال انتخاب کنیم؟

 اسباب بازی‌های مناسب ۱۲ سال دخترانه دارای ویژگی‌هایی هستند که فرزندان ما را برای گذر از دوره کودکی به نوجوانی آماده می‌کنند. به طور مثال، در میان دنیایی از انواع لگو همیشه یک اسباب بازی مناسب برای دختران در این سن پیدا می‌شود. در این سن آموزش همراه با سرگرمی و بازی بسیار اهمیت دارد. می‌توان گفت اسباب بازی‌های دخترانه برای سنین دوازده به بالا نقش تعیین کننده‌ای در ساخت آینده فرزندانمان خواهند داشت. از این رو فاکتورهایی وجود دارد که باید هنگام خرید اسباب بازی برای دختر دلبندتان مد نظر قرار دهید. این فاکتورها عبارت‌اند از:

چطور یک اسباب بازی دخترانه مناسب 12 سال انتخاب کنیم؟

  • علایق و استعداد: پیش از هر چیز در خرید یک اسباب بازی باید به علایق و استعدادهای فرزند خود توجه کنید.
  • توسعه مهارت‌ها: اسباب بازی‌ها برای دختر بچه‌های دوازده ساله دیگر تنها جنبه سرگرمی ندارند و باید به توسعه مهارت‌های فرزند شما نیز کمک کنند.
  • کیفیت و ایمنی: کیفیت اسباب بازی خیلی اهمیت دارد، اسباب بازی‌های بی کیفیت و ساخته شده از مواد درجه دو به سلامت فرزند شما آسیب خواهند زد.
  • بودجه: در خرید یک اسباب بازی دخترانه مناسب ۱۲ سال ممکن است انتخاب‌های زیادی پیش رو داشته باشید، اما محصولی را انتخاب کنید که با بودجه شما مطابقت دارد.

لگو، از بهترین اسباب بازی ها مناسب دختران دوازده ساله

 در میان انواع لگو ها همیشه اسباب بازی‌های دخترانه مناسب دوازده سال وجود دارد. این دنیای رنگارنگ و بی حد و مرز دختران دوست داشتنی شما را با خلاقیت آشنا می‌کند و مسیر درست را برای آینده آنها مشخص می‌نماید. لگو می‌تواند یکی از بهترین اسباب بازی‌ها برای دختران در سنین دوازده سال به بالا باشد. می‌پرسید چرا؟ لیست ویژگی‌های لگو را در ادامه بررسی کنید:

لگو، از بهترین اسباب بازی ها مناسب دختران دوازده ساله

1- تقویت مهارت‌های علمی و مهندسی

 دختران در دوازده سالگی به اسباب بازی نیاز دارند که مهارت‌های علمی و مهندسی آنان را تقویت نماید. بازی با لگو، دختران نوجوان ما را به طراحی، ایده پردازی، تفکر سه بعدی و بهبود توانایی حل مسئله تشویق می‌کند.

2- تقویت مهارت‌های منطق و ریاضی

 بازی با قطعات، اعداد و الگوها در هر لگو یعنی دختر شما قرار است مهارت‌های ریاضی و منطق خود را با یک اسباب بازی جدید و جذاب به چالش بکشد. لگو ها بسیار متنوع هستند و همیشه یک اسباب بازی مناسب فرزند دوازده ساله شما ارائه می‌دهند.

3- تقویت قوه تخیل و خلاقیت

 با لگو به عنوان بهترین اسباب بازی برای یک دختر در ۱۲ سالگی به فرزند خود کمک کنید تا آنچه در ذهن خود می‌پروراند را در واقعیت بسازد. لگو ها فرزند شما را به دنیای بدون محدودیت برای ساخت و ساز دعوت می‌کنند.

4- تقویت مهارت‌های اجتماعی

 دختر دوازده ساله شما قرار است با اسباب بازی‌های لگویی جدید ساعت‌ها با دوستانش بازی کنید و مهارت‌های اجتماعی خود را توسعه دهد. می‌توانید هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی با لگو بازی کنید و ساعت‌های متمادی از سرگرمی متفاوت را تجربه نمایید.

 نوواتویز انواع لگوهای دخترانه مناسب دوازده سال را برای فرزند دلبند شما عرضه می‌کند تا شاهد رشد و پیشرفت مهارت‌های او باشید. هر نوع لگویی را که دوست دارید از فروشگاه اینترنتی ما انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا برای خرید لگو دخترانه به نوواتویز سربزنید..

5 اسباب بازی مناسب 12 سال به بالا دخترانه

 با این حال که لگو ها می‌توانند به بهترین اسباب بازی برای دختران نوجوان شما در ۱۲ سالگی تبدیل شوند، شاید مواجهه با این دنیای گسترده انتخاب را برای شما دشوار سازد. پس اجازه دهید برخی از مناسب‌ترین انواع لگو را برای این سنین به شما معرفی کنیم. مناسب‌ترین لگو های دخترانه برای سنین ۱۲ به بالا عبارت اند از:

اسباب بازی مناسب 12 سال به بالا دخترانه

1- لگو آسیاب بادی

 لگو آسیاب بادی یکی از اسباب بازی‌های جذاب دخترانه است که می‌تواند به مناسب‌ترین محصول برای فرزند ۱۲ ساله شما تبدیل شود. با این لگو کودکان و نوجوانان دنیای جذابی از معماری و انرژی تجدید پذیر را کشف می‌کنند که پیش از این تجربه نکرده بودند. قطعات موجود در این پکیج لگو به دختر نازنین شما اجازه می‌دهد تا یک آسیاب بادی هیجان انگیز را ساخته و آن را در حالت‌های مختلف قرار دهد.

لگو آسیاب بادی

2- لگو خیابان مد دخترانه

 احتمالاً بیشتر دخترها در سن دوازده سالگی به دنبال اسباب بازی می‌گردند که آنها را با دنیای مد و فشن نیز آشنا کند. پس با این لگو آنها را به دنیایی رنگی از مد و فشن ببرید که از قطعات مختلف پر است. اشکالی که می‌توانید با این لگو بسازید در نهایت فضای مدرن و شیکی را برای فرزند شما به وجود می‌آورد که همیشه در تخیل او وجود داشته. کافه‌ها، مدل‌های مختلف پیراهن، جوراب‌ها و غیره در این اسباب بازی دخترانه مناسب ۱۲ سال به چشم می‌خورند.

لگو خیابان مد دخترانه

3- لگو قلعه رودخانه

 آیا دختر دوازده ساله شما قوه تخیل خارق‌العاده‌ای دارد و دنبال اسباب بازی مناسب برای تصورات نامحدود او می‌گردید؟ لگو قلعه رودخانه را از دست ندهید! دنیایی خیالی از شوالیه‌ها و پرنسس‌ها را با لگو برای دختر زیبای خود بسازید و به او اجازه دهید داستان‌های ذهن خود را به واقعیت تبدیل کند. قطعات موجود در این لگو برای ساخت یک قلعه زیبا و فانتزی طراحی شده‌اند و از جمله اسباب بازی‌های دوست داشتنی برای دختران در دوازده سالگی هستند.

لگو قلعه رودخانه

4- لگو کشتی شاهدخت

 کشتی شاهدخت هم یکی از همان لگوهای جذاب و ماجراجویانه است که پرنسس زیبای شما را در ۱۲ سالگی به عالمی از خیال پردازی و سرگرمی خواهد برد. با قطعات این لگو کشتی دلنشینی را برای شاهدخت خود بسازید و اجازه دهید قوه تخیل او برای داستان پردازی‌های جذاب به کار بیفتد. لگو کشتی شاهدخت نه یک اسباب بازی معمولی، بلکه به بهترین اسباب بازی در ویترین کمد شما تبدیل خواهد شد.

https://novatoys.ir/product/cogo-girls-3294/

5- لگو میز آرایش شاهدخت

 دخترها در سن ۱۲ سالگی و در آستانه نوجوانی نسبت به دنیای زیبایی و آرایش بسیار کنجکاو هستند و به اسباب بازی‌هایی از این دست علاقه زیادی نشان می‌دهند. پس می‌توانید با خرید میز آرایش شاهدخت این دنیا را در ابعاد مینیاتوری و به شکلی فانتزی برای فرزند خود بسازید. امکان بازی‌های نقش آفرینی با تم آرایشگاه و سالن زیبایی با این لگو جذاب برای دختران زیبای شما فراهم خواهد بود.

لگو میز آرایش شاهدخت

با این حال که می توان لگو ها را یکی از مناسب ترین اسباب بازی های دخترانه مناسب 12 سال در نظر گرفت، اسباب بازی های جذاب دیگری نیز برای این سنین وجود دارند. دختران در این سن و سال به بازی ها و فعالیت هایی علاقه مند می شوند که خلاقیت، مهارت و علایق آنها را تقویت می کند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین اسباب بازی ها برای این سن می پردازیم:

  • بازی های تخته ای و پازل ها
  • عروسک های مد و فشن
  • کیت های هنر و صنایع دستی
  • کتاب های داستانی و رمان
  • ابزار های موسیقی
اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

کلام آخر

انتخاب اسباب بازی دخترانه مناسب 12 سال اهمیتی دو چندان پیدا می کند. در این سن دختران از دوران کودکی قدم به نوجوانی گذاشته و با نیازهای متفاوتی رو به رو خواهند شد. لگو ها یکی از همان اسباب بازی های جذابی هستند که پرنسس های زیبای شما را با دنیایی شگفت انگیز آشنا خواهند کرد. لگو ها برای هر سنی چندین محصول جذاب و باورنکردنی دارند و دختر خانم های دوازده ساله هم از این قاعده مستثنی نیستند.

حالا وقت آن رسیده که به مجموعه بی حد و مرز لگو ها در فروشگاه اینترنتی نوواتویز سر بزنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. منتظر دیدار شما در فروشگاه تخصصی لگو خودمان در تهران نیز هستیم!

پیشنهادات زیر را از دست ندهید:

اسباب بازی برای دختر 6 سال

اسباب بازی برای دختر 9 سال

اسباب بازی مناسب دختر 10 سال

7,680,000

تومان

3.67/5
1,530,000

تومان

/5
ناموجود
/5
14,350,000

تومان

/5
18,680,000

تومان

/5

4 پاسخ

  1. الحق که لگو یکی از بهترین اسباب بازی های مناسب برای دختر ۱۲ ساله س-من لگو موزیکال قلعه شاهزاده رو برای دخترم سفارش دادم

  2. اسباب بازی مناسب برای دختر 12 ساله میخوام ولی دخترم خیلی به ماشین علاقه داره یک مقدار مثل برادرش دنبال اسباب بازی این تیپی هست.لطفا معرفی کنین

    1. شما میتونین لگو دخترانه رو مشاهده کنین که تمام مدل هارو داره اگه مدنظرتون ماشین پیچیده تری هست باید لگو تکنیک رو بررسی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *