جشنواره TIFF 2024: فیلم انیمیشنی فرل ویلیامز با شخصیت‌های لگو

جشنواره TIFF 2024: فیلم انیمیشنی فرل ویلیامز با شخصیت‌های لگو

در این خبر به بررسی فیلم انیمیشنی جدید فهرل ویلیامز و استفاده جالب از لگوها در آن می‌پردازیم. در تاریخ 10 سپتامبر 2024، فهرل ویلیامز با یک نسخه لگویی از خود به روی فرش قرمز جشنواره فیلم تورنتو (TIFF) رفت تا فیلم انیمیشنی جدیدش با عنوان «قطعه به قطعه» را معرفی کند. این فیلم در نخستین نمایش بین‌المللی خود در تورنتو به نمایش درآمد.

اسباب‌بازی لگو به بهترین خاطر بازی شما تبدیل خواهد شد، برای خرید لگو پیشنهادات ما را از دست ندهید.

داستانی از لگو و موسیقی

جشنواره TIFF 2024: فیلم انیمیشنی فرل ویلیامز با شخصیت‌های لگو

این فیلم انیمیشنی که به صداپیشگی فهرل و ستاره‌های پاپ دیگر مانند گوئن استفانی، کنیسک لامار و جی-زی تهیه شده است، سفر غیرمتعارفی از زندگی و حرفه درخشان فهرل را با استفاده از شخصیت‌های لگویی به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های لگویی که محبوبیت زیادی در میان کودکان سراسر جهان دارند، به فیلم جذابیت جهانی می‌بخشند و به آن کمک می‌کنند تا از کلیشه‌ها در روایت داستان زندگی فهرل بگریزد.

فهرل ویلیامز، هنرمند مشهور، تهیه‌کننده و ترانه‌سرا، در جشنواره فیلم تورنتو اظهار داشت: «لگو واقعاً به جهانی شدن داستان کمک می‌کند، به طوری که می‌تواند توسط هر کسی که از یک جامعه کم‌پیشینه می‌آید، دریافت شود.» وی همچنین افزود: «این فیلم توانسته است با استفاده از شخصیت‌های لگویی، به شیوه‌ای خلاقانه و جذاب داستان زندگی‌ام را روایت کند.»

اگر هنوز تجربه ساخت لگو را نداشته‌اید توصیه می‌کنیم همین حالا به فروشگاه لگو نوواتویز سربزنید..

فیلم «قطعه به قطعه» به دنبال آن است که داستانی تازه و جهانی را از زندگی و حرفه فهرل ویلیامز ارائه دهد و به تماشاگران این امکان را می‌دهد که با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و به یاد ماندنی لگویی همراه شوند.

محصولات و مقالات ما را از دست ندهید:

خرید لگو ماشین 

لگو دوج چلنجر Challenger Demon 

لگو سفینه Imperial Star Destroyer جنگ ستارگان

لگو هری پاتر 

ناموجود
3.67/5
ناموجود
/5
ناموجود
/5
14,350,000

تومان

/5
18,680,000

تومان

/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *